Η βιωματική μάθηση χαρακτηρίζεται ως ένας εναλλακτικός τρόπος εκπαίδευσης σε αντιπαραβολή και αντίθεση με τον “παραδοσιακό” τρόπο εκπαίδευσης που συσχετίζεται με την μετωπική διδασκαλία και την απομνημόνευση της ύλης (Τριλίβα & Αναγνωστοπούλου, 2008). Το ερώτημα είναι κατά πόσο είναι σωστό η βιωματική εκπαίδευση να χαρακτηρίζεται ως “εναλλακτική” και όχι ως επιτακτική ανάγκη στον 21ο αιώνα; Ποιες είναι οι ανάγκες και ποιοι οι λόγοι που χρίζουν την βιωματική εκπαίδευση σημαντική;
Το πιο σημαντικό στοιχείο σε αυτήν την διαδικασία είναι οι ίδιοι οι μαθητές αφού αναλαμβάνουν και έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην διαδικασία της μάθησης. Είναι οι ίδιοι το επίκεντρο του κάθε μαθήματος και όχι ο δάσκαλος και το μάθημα.
Το μάθημα κρίνεται από το αποτέλεσμα, δηλαδή από τι και πως μαθαίνουν οι μαθητές και όχι από τι θυμούνται.
Η βιωματική μέθοδος και εκπαίδευση φέρνει τον μαθητή σε άμεση επαφή με το αντικείμενο μάθησης, την παρατήρηση (observation) μέσα από πολλές διασκεδαστικές εξειδικευμένες δραστηριότητες όπως μερικές από τις παρακάτω:
Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) για δωρεάν φοίτηση παιδιών . Ακόμη αναλαμβάνουμε τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών ,τη συμπλήρωση της αίτησης και την ηλεκτρονική υποβολή της.
Κλείστε θέσηΚοιλάδα Αγ. Βαρβάρας
Κοιλάδα Αγ. Βαρβάρας
Κοιλάδα Αγ. Βαρβάρας
Kids, Daycare, Kindergarten
Kids, Daycare, Kindergarten